• Eenvoudig Online bestellen
  • Gratis samples
  • Snelle levering
  • 076 521 38 60

Bestellen en verzenden

Hoe bestel ik online?

U vult de winkelwagen met de producten van uw keuze. U rekent uw bestelling af.
Bereken 10% extra voor zaagverlies en breuk.

De snelle manier
Bestel bij voorkeur in onze webshop. Maakt u gebruik van PayPal, of MultiSafePay? Dat kan, en is veilig voor koper en verkoper. En omdat we daarmee meteen kunnen zien dat uw bestelling betaald is, kan het transport terstond voor u geregeld worden. 

De langzame manier - vooraf een factuur - 
Wilt u vooraf een factuur ? U kunt dan helaas niet in de webshop bestellen.Stuur ons een e-mail met al uw gegevens ( factuuradres + verzendadres compleet met postcodes en telefoonnummers ) Het nadeel is, dat het dan vaak enkele dagen duurt voordat uw betaling zichtbaar is bijgeschreven, en we dan pas het transport voor u kunnen gaan regelen. Voor kopers biedt deze manier van betalen minder zekerheden dan bij PayPal of MultisafePay. De bestelling wordt pas na het betaalmoment voor u gereserveerd. U loopt de kans dat het product uitverkocht kan zijn. Samples kunt u niet met betaaloptie factuur bestellen...

Extra opties
Misschien heeft u een opmerking bij uw bestelling. Dat kan. In de 'winkelmand' is plaats voor het plaatsen van opmerkingen. Indien daarvoor aanleiding is, ontvangt u hierop altijd een gepast antwoord van ons. (Voorbeeld: u wilt de bestelling pas over 2 weken ontvangen. Deze opmerking kunt u dan bij de bestelling noteren.)

Voor Nederland en België :

Vóór 13.00 uur besteld, is de volgende leveringsdag geleverd. De leveringsdagen zijn : Maandag, Woensdag, Donderdag en Vrijdag.

Levering via DHL pallettransport tussen 08.00 en 17.00 uur.( onder de voorwaarden van DHL. Vervoer kan incidenteel vertraging opleveren.

U wordt gevraagd om een handtekening voor ontvangst. Vrijwel alle goederen gaan via DHL pallettransport.

Zodra uw pallet is verzonden, ontvangt u van DHL een email met een link waarmee u de bestelling kunt volgen (uitgezonderd de (gratis) samples en post pakketten die gaan niet via DHL ).

Als u vragen heeft over uw bestelling kunt u contact met ons opnemen bij voorkeur via info@trendia.nl of eventueel per telefoon tijdens openingstijden.

Let wel: op zaterdag, zondag en maandag worden er geen bestellingen geladen door het transportbedrijf. Op deze dagen worden ook geen samples verzonden en/of bestellingen verwerkt.

Verzendkosten

Tarieven voor thuisbezorgen verschijnen automatisch in de winkelmand, nog vóór het betaalmenu...

Samples verzenden we tegen posttarief of gratis. Het bedrag ziet u bij het bestellen, vóór het betaalmenu.

Bij het verzenden kan vertraging / overmacht optreden. Bijvoorbeeld door weersomstandigheden of autopech. Aan u doorgegeven tijden zijn indicatief en nimmer bindend...

Track & Tracé code
Nederland en België : U ontvangt Op de dag van het verzenden een DHL-emailbericht met daarin de Track&Tracecode. Soms ontvangt u de code pas 'savonds, en meestal is de code pas na 21.00 uur werkzaam. Met de code kunt u te weten komen wanneer de bestelling bezorgd wordt. Let op :  er wordt alléén aangegeven dat de bestelling naar u onderweg is, er wordt géén tijdsbestek genoemd. Leveringen zijn mits anders besproken tussen 08.00 en 17.00 op leveringsdagen.

Thuis zijn!
Voor het in ontvangst nemen, dient er altijd ondertekend te worden, dus zorg dat u thuis bent a.u.b. als de bestelling bezorgd wordt.

Vragen over de levering?
Stuur ons een e-mail : info@trendia.nl Lees meer over onze verzendkosten.